tahin 3.5 Aydan 5.5 aylığa kadar ha düzeldi ha düzelcek diye sabrettim baktım olmuyor iyice memeye alıştı babasına verdim bir haftadır inanın öyle güzel uyuyor ki normalde beni emiyor saat başı bazen yarım saatte bir artık süt de kalmıyor zaten alışkanlıktan emiyor gece babası mama veriyor. Dün 1den 7ye kadar deliksiz uyudu saate inanamadık. Şimdi bir hafta anneme gideceğim yine memeye yapışır kesin🤦🏼♀️Acilen baba desteği alın