Merhaba sevgili anneler
Oğlum cumartesi günü 8 aylık olacak.
Emzik tutmadı, biberon sonradan bıraktı. Ayakta sallamayla uyumuyor. Sadece emerek uyuyor.
6 aydan sonra bir haller oldu. Gece saatte bir veya iki saatte bir kalkıyor. Dün abartısız saat başı uyandık. Her seferinde emmeden uyumuyor. Pışpış veya kucakta sallama deniyorum daha da uykusu açılıyor. Yanımda yatırmazdım şimdi artık takatim kalmadı bir noktadan sonra alıyorum. Yalandan emiyor çoğu zaman ama emmeden de dalmıyor. Yani çok kötü durumdayım. Lütfen yaşayan çözen varsa bir akıl versin…
Şimdiden teşekkür ederim.