Filizak Poyrazc gaz damlası kullanıyor musun canım geçiyor sabır gerçekten geçiyor daha çok küçük hepsi öyleydi
Poyrazc Linamerve bende kurdum o salıncak tan gene sevdi bunu senin gene 4 ay bitiyor nerdeyse biz daha 2 ayligiz 6 ay falan sürecek diye ödüm kopuyor
Deletedmom110 Poyrazc selam 👋🏼 Geçmişe gittim okuyunca. Ne desem az,o hissi biliyorum. O ağlıyodu ben ağlıyodum. Ama geçiyor. Bizim için bu süre 4 ve özellikle 5. ayda zirve yapıp 6.ayda son buldu. Gülen,oyalanan bi bebeğe dönüştü. İnanın geçiyor🙏🏼
Deletedmom110 Poyrazc bu arada bunlar da benim cümlelerim. Arkadaşlarımın bebekleri koydukları yerde duruyordu. Benimki ciyak ciyak...Çok köyü günlerdi. Şimdi güleç mutlu bi bebek 🙏🏼 Zaman zaman diş vs bozsa da genel olarak düzeldi.
Lilensa21 Poyrazc benimki hayatta kimseye durmuyor o yüzden bir yere gidemiyorum evde tıkılıp kaldm tek başıma çıkmak zor oluyor çıksam emzirecek ortam yok .
Poyrazc Lilensa21 benim ki emse bile meme den çektiğim an ağlıyor evden çıkmadan emziriyorum yola çıkıyoruz arabada ağlıyor emziriyorum caddeye iniyoruz ağlıyor bi yerde emziriyorum gene susmuyor arabada döner ken emziriyorum ne anladım bu dışarı çıkmadan
miniktosbagam Gozunuzun onunde olcak sekilde yuzustu yatirmayi denediniz mi bebekler cok rahat ediyor ve gaz cikarmalari da kolaylasiyor ben bebegimi gunduzleri bu sekilde uyutuyorum
Nursan Dorukcum_16 benim ilk çocuğum ve hiç böyle bir şey olduğunu bilmiyordum sizden duyuyorum. Yoksa asla bu tür şeyleri görmezden gelen bir insan değilim. Yanaklarındaki kabarcıklara kaynanam normaldir diyor sesli kaka yapmasını etrafımdakilere sorduğumda gülüp evet ilk başta onlar öyle yapar dediler. Kaka yapmamasıda internetten araştırdım anneme sordum kaynanama sordum hepsi normaldir anne sütü verilen çocukta 10 güne kadar normaldir deniyor. Gazı içinde doktora götürdük gaz damlası verdi işe yaramadı bu 3. Damlası değiştiriyoruz yaramayınca. Uyku problemi içinde gecesini gündüzünü daha ayırt edemiyor 40 ı çıkınca anlar ve düzene girer dendi başkada bir şey söylenmedi.
Dorukcum_16 Nursan ya şöyle yao canim. Kakasinda sayet mukus varsa kan varsa ki kan herzaman olmayabilir ve egzama varsa surekli ağlıyorsa sut icerken ikiniyorsa kizariyorsa sürekli nebilirim aslinda cok sey var . İcin rahat etsin git dr ye bana alerjisi var gibi geldi. Kaka testi iste muhakkak kakada alerjide çıkıyor canim. Gaz damlasida evet cok zor ama belkide bebegin gazdan cok alerjik sebebden agliyor olabilir benimki ole malesef
Yavuzselimm Poyrazc Bir süre sonra alışır bebişinde inşallah sonra evde durmaz dışards durur :)) Sabret geçecek inşallah
_thealparslan_ Poyrazc benimkide tam iki aylık ve aynı problem var hiç biyere gidemiyorum rezil oluyoruz kimseyide alamıyorum eve yüne durmuyor diye misafirle oturup iki kelime edemiyorum.çok gazlı çok memnuniyetsiz hiç bi şekilde mutlu değil napıcağımı şaşırdım bende doktorada götürdüm tek yapıcağın arada fitille bazende şurupla rahatlatmaya çalışcaksın dedi ve sabır edeceksin dedi.bende öyle yapıyorum ağrı kesiciden sonra biraz rahatlayıp uyuyor
Poyrazc _thealparslan_ ay aynıyiz resmen ya kimseye de gelme denmiyor eve biri gelecek diye korkuyorum geliyorlar ağladıkça susmadık da iyice bunalıyorum valla bizde arada fitil veriyoruz yada şurup millet asla ilaç vermem ay falan diyo ama çaresizlik insana yaptırıyor
Kajuuu Poyrazc siz bi 10 cc deneyin isterseniz. Faydasını görürsünüz inşallah. Benim kızımda 2 aylıktı kullandığımda. Tabi yine siz bilirsiniz 😊
Nursan Dorukcum_16 4 gündür kakasını yapmıyor kakasını yapmasını mı bekliyeyim hastaneye gitmek için🤦🏻♀️😒
Dorukcum_16 Nursan doktor bize dediki eger mama ile besleniyorsa bir bebek 4 gun kaka yapmassa bunu dikkate aliriz. Yani git surup verir rahatlar bebegin
Dorukcum_16 Nursan hatta gitmisken bi kaka testi iste dr den acilde lavman yaptir cikan kakayi teste gonder alerjik mi kontrol ettir
_thealparslan_ Poyrazc aynen öyle ilaç olayını sevmiyorum ama onu o halde gördükçe ilaç alsın daha iyi diyorum nefesi kesiliyor yoksa ağlamaktan morarıyor artık