Poyrazc ben kızımda böyle 2 ay 1 günlük olduk ya uyuyor ya ağlıyor normal durmuyor aşırı gazı var metsil veriyoruz masaj yapıyoruz benle kocam kollarımızda takat kalmıyor inanki sürekli ufalanmak istiyor yerde durmuyor sürekli kucak istiyor çıngırak sallıyorum sarkı söylüyorum oynamaya çalışıyorum ama kendisi sadece ağlayarak karşılık veriyor bütün bebekler mi böyle bir bizimki böyle anlamadım gitti zeytinyağı ile göbeğini masajla azda olsa işe yarıyor emidirerek yedir göbeğine altını aç arada öyle rahat gaz çıkarıyor sanırım 4 aya kadar böyle olacakmış kime desem normal diyor bir ben normal değilim haralde.