Benim oğlum kolikti, hemde ne kolik. Apartmanda insanlar gelirdi kapıya çocuğun neyi var diye, sokağa çıkardık insanlar camlarını açıp bakardı ne oluyor diye. Çocuk sadece ağlıyordu başka hiç bir fonksiyonu yoktu resmen.
4.aydan sonra biraz rahatladı.
Ama bazı çocukların da huyu böyle oluyor, oğlumun koliği geçti ama şu an 20 aylık hala sürekli ağlıyor ve huysuz. Umarım huy değildir.