Poyrazc canım benim de uzun zamandır öyle, hep ağlıyor. Aynen dediğin gibi ya emiyor ya uyuyor ya ağlıyor hatta emerken bile ağlıyor. Altını değiştiriyorum elimi tıkayıp gelene kadar ortalığı yıkıyor 2 aylık. Dr a götürdük gaz damlasını değiştirdi. Bir arkadaşım bana tanıdığım birine nazar duası okutayım dedi aynı gün mamasını da değiştirdik bir tık daha iyi gibi oldu. Ben sürekli müzik açıyorum evde çocukla dans ediyorum ayakta hem dursun hem dil gelişimine katkı sağlasın diye, bir arkadaşım kuran dinlet deyince şimdi kuran açıyorum bir de böyle dene