sakdas queen352 artar rahat olun, birazda olumlu düşünün “sütüm geliyo çok geliyo” diye geçirin aklınızdan, az geliyo stresine girmeyin. O dönem ben strese girdim ister istemez, önce kendimi rahatlattım sonra sağımlarla işi tamamladım
sakdas kuzeytobahar kuzeytobahar ben 3 saati beklemedim ya sağdığım sütü verdim sağdıktan hemen sonra uyanırsa. Emzirdikten 1 saat sonra falan yapabilirsiniz bence hem arkadaki sütü sağmış olursunuz göğsünüz rahatlar daha iyi süt iner
sakdas kuzeytobahar ben sadece gece power pump sağım yaptım uzun uykusunda. Gündüzleri çok sık emiyo çünkü
ilknur_yasin Sınıf annesiyim ve 3 aylık bebeğim var 1 ayda stresten 3 defa sütüm gitti öyle zaman oldu ki sağımda bir çay kaşığı süt çıktı 3 ündede düzenli sağım bol su ile geri getirdim ek olarak kuru meyvelerden oluşan hoşaf içtim kuru kayısı kuru üzüm kuru incir kuru dut. Ve sağımı genellikle gece 2 ve 5 aralarında yaptım o emdi üstüne aynı memeden geri sağdım bol su ve sıvı içeren yemek çorba gibi moral yüksek tutmaya çalıştım gelmiyor asla demedim hafif artmasına bile sevindim şuan buzluğa katacak derecede çoğaldı suyu içmeyi bıraktığımda azalıyor onada dikkat
ilknur_yasin Gerekirse 1 saatte bir sağın ve bol emzirin regl dönemindede azalma oluyor maalesef oda etki eder
yanissa sakdas emiyorsa neden sağım yapıyorsunuz iş için falan mı? Benim bebeğim çok güçlü çekemediği için sağım yapıyordum suan emiyor gayet yoruldum sağımdan yavaş yavaş bıraktım yani göğüsüm çok çok dolarsa 2 günde 15 dk falan yapıyorum. Bilmediğimden soruyorum sağım yapmayınca süt azalırmı yapmamız mı gerekiyor şuan emdiği ile doyuyor çok şükür gündüzleri de 1 öğün ben dinlenirken eşim sağdıklarımdan veriyor.
acemia ss54 işe yarıyor mu humana anne çayı benim bebeğimde meme mi tutmuyor iki aylık oldu sadece mama içiyor sütümü elektrikli pompayla sağınca dört saat pompa takılı en fazla 1 cc çıkıyor damla damla gelıyor ne yapmam gerekir acaba ya
ss54 acemia bende çayı dün aldım dünden beri içiyorum henüz yorum yapamıyorum. Ama internette herkes memnundu o yüzden aldım. Ek olarak bestlak damla kullanıyorum ve sağım yapıyorum. Farksız değilim damla damla geliyor 20 cc bile olmuyor. Önceden 100 cc çıkardı :( tüm tuşlara basıyorum açıkçası
aslanilebenan ss54 benimde aynısı oldu valla başta tek göğüsten 120 cc çıkıyordu 10 gün falan olmuştu doğum yapalı 2 ay oldu kesildi tamamen ben anlamadım nerde yanlış yaptığımı. Maydanoz kesiyormuş ben sadece onu yanlış yaptım maydanoz kürü yaptım 1 hafta o kesti bence benim sütümü bnde yeşillik diye keseceğini hiççç düşünmedim
ss54 aslanilebenan valla ben hiç maydonoz da tüketmedim sevmem zaten:) bence stres olabilir maşallah benim 2 göğüsten 120 anca çıkıyordu sizin çok iyiymiş
busra969 sakdas peki sütünüz benim gibi 1.5 ay kesildikten sonra mı yaltınız ben tek ve desteksiz kaldım o yüzden aylardır denemedim damla damla şu an
aslanilebenan busra969 ikizlerim 4 aylık oldular bende tek başımayım annem ve kayınvalideme gelmeyen ben hallederim dedim çünkü kalabalığa alışamadım
aslanilebenan busra969 yok gelmedi azala azala gitti zaten aşırı yara oluyoru sağım yapmaktan bende bıraktın tamamen belki takviyeyle falan uğraşsam gelirdi ama çok zor ikiz emzirmek zaten o yüzd n denemedim bile tekrar
janssu izmrlianne Uyku. Su. Power pumping sağım. Dereotu. Stres oldukça gider gittikce stres olursunuz. Salmanız gerekiyor gidin temiz hava alin yürüyüşe çıkın biraz dinlenin buna odaklanmayın. Sizin sağmanız ile bebeğin kendi emmesi farklidir. Yetmezse mama takviyesi alırsınız kendinizi bunun stresine sokup üzerseniz olan da gider