beyzanuroz newwmommy evet başlık değiştir 0+ başlığından al çok fazla yavaş akıyor öyle olduğu içinde boğazına kacmaz
Gokturkmom newwmommy ilk başlık bak ,sonra biberon duruma göre ama ben değiştireceğinizi zannetmiyorum 🦥
isimyok428_ newwmommy bide bana e bebekdek satıcı kız öyle eminlikle söyledi ki akıtma yapmıyo falan bebeyim 8 aylık biberonu eline alıyo oynatıyo mama içerken ya çıkarıyo falan az kala bebeyin gözüne aktıcakdı hemen aldm elinden öyle kötü akıtma yapıyoo
ZeydsMom newwmommy bak cunku biberon degistirirsen almama ihtimali cok yuksek. Sen basliklari degistir. Ya kocaman bebe olmus artiiiik 😄
suheyla92 newwmommy serisine dikkat edin yeni seri natural response’dan alin oncekinin 3uyle oglum boğuluyordu yeni serinin 4uyle icebildi cok fark var yani. Yeni serinin rengi puslu ordan da anlarsiniz, eskisi berrakti
nurgizemm Comotomo bence en iyisi, philips’ i ne yaptıysam bebeğim kabul etmedi. Comotomo silikon olduğu için hafif, akıtmıyor, süt boğazına kaçmıyor, iki tane gaz önleyicisi var, koku da yapmıyor. Kızım 5 aylık biberonu kendi tutup içecek yakında