newwmommy ben baslik alinca eskileri atmiyordum. Bebekler her an fikirlerini degisiyor gibi bisey bi gecede geri eski numarasina donmek isterse deniyordum mesela basliklari bakiyorum aa eski numarasina mi gecmek istiyor birden bire akis fazla geliyor oyle ona gore yenisini aliyordum. Deneye deneye anliyorsun. İlk bebek olunca. İkincide artik yuzune bakinca anliyorsun 🤣