inismona Anneyim07 çok zor ben sürekli oluyorum göğüs uçlarım tahriş olduğu için sağamıyorum makinayla 😔
Anneyim07 inismona bu arada admin paylaşmış ta orda da sormuştum belki bilgin vardır cok acıyor mu sağma makinalariyla ben duymuştum da çok acıyor dediler
Anneyim07 inismona bu arada benimde tahriş olmuştu ne kuru nede ıslak bırakma göğüs uçlarını ondan oluyor bide emzirmeden önce ve sonra kendi sütümle masaj yap faydasını gördüm 🤗
inismona Anneyim07 zaten bebekle alakalı bi durum genel hayatta olan değilmiş. Hani emZirirken onunla kurduğun bağ ile alakalı diye okumuştum ☺️
pasaninannesi Anneyim07 o zaman şimdilik bi manuel sağma Makinesi al canım buzluğa atarsın saklama poşediyle. Benim vardı çok dolunca sağıyordum acımıyor makineyle hissetmiyorsun bile
Zeynapasel Anneyim07 hele bi 3 ayı bil o sütleri ararsın benden tavsiye dolaba at benim de öyleydi o zamanlar hep akardı ama suan çok az bebek büyüdükçe sut az oluyor