Anneyim07 Kızlar öncelikle masallah demenizi istiyorum şimdiden ALLAH razı olsun 🙏 bir göğüsümden emzirirken diğerinden akıp gidiyor ve sağma pompası , vs birseyim yok henüz almadım alasıya kadar önerebileceğiniz birşeyler varmı ? Tişörtlerim , sutyenlerim süt 🤦♀️
AhmetAlanya Anneyim07 gogus kalkanı alıp takın canım soz emzırırken oraya dılar snra bosaltırsınız ben oyle yapıyorum , onu alanakadarda akarken yapabılırseniz bıberon tutmayı deneyin ona aksın yazık bosa gıtmesın sutunuzle kalın hep bırlıkte inş🙏🏻
ElifKaratas Anneyim07 göğüs pedi kullanabilirsin 😇ozaman ıslanmaz üstün bende öyle yapıyorm süt saklamıyorum ama sen istersen diğerinden akarkan altına biberon tutup akanı saklayabilirsin buzdolabında
deletedmom2200 Anneyim07 göğüs pedi kullanın. Ama üzgünüm o süt fazlalığından değil göğüs kaslarından kaynaklanan bir problem. Benim de sizin gibi
deletedmom211 Maşallahh 🙏 bunun için bişey yapıyormusunuz sütüm azaldı benim nasıl besleniyorsunuz mesela
Anneyim07 deletedmom211 fazla dengeli beslenemiyorum ama faydalı şeyler yiyorum süt arttırıcı şeyler kullanamıyorum malesef birde 3 lt su içiyorum o yüzden olabilir sıvı önemli
Anneyim07 ElifKaratas kullanıyorum arti bez kullanıyorum arkasına koyuyorum yine nafile biberonu deniycem
Ecocan Masaallah masaallah masaaallah ne kullaniyosunuz peki yada kendiligindenmi bnm de sukur sutum var ama tasip bosalmiyo ama cok sukurki yetiyo Allah daim etsin hepimizinkini suti olmayanlara da en yakin zaman da evladini doyurabilcek kadarda olsa sutlenmesini nasip etsin
Anneyim07 Ecocan amin cumlemizinkini inanının hiç birşey yapmıyorum hatta süt artmasın diye yemedigim şeyler var sadece kıyafetlerim batıyor diye sormak istedim pompa almadım henüz rabbim hepimizin sütünü daim etsin bebelerimize kilo aldırsın inşallah 🤗
Anneyim07 deletedmom2200 kullanıyorum ona rağmen fayda etmiyor arkasına bez koyuyorum olmuyor teşekkür ederim 🤗
pasaninannesi Anneyim07 kaç aylık bebeğiniz ? Benşmde öyleydi üç aylık oldu düzledi şimdi sadece ona yetecek kadar süt geliyor. İki ay göğüs pedi kullanıp sürekli değiştiriyordum. Zamanla düzeliyor
Anneyim07 pasaninannesi bende kullandim ped ama faydasını göremedim oda ıslandı arkasına bez koydum oda falan derken olmuyor yani rabbim sütümüzü daim etsin güzel anne 🤗
deletedmom4842 Anneyim07 Bebeğiniz küçük galiba bu süt bolluğu ordan geliyor tabii maşallah daha çok gelsin bence şimdi bu kadar çokken sağım yapıp saklayın ileride bu kadar fazla süt olmayabilir göğüsler vs yumuşuyor benimde çok güzel sütüm vardı 6 aylık oldu bazen doymadığı bile oluyor azalıyor yani
Anneyim07 deletedmom4842 daha 25 günlüğüz o yüzden olabilir ama inanamayacağınız kadar fazla o yüzden sormak istedim sagmaktan başka ne yapabilirdim diye de başka çarem yokmuş onu öğrendim 🤗
inismona Anneyim07 ama sütünüz eğer çok fazla var da sağım yapmıyorsanız süt ateşi ve mastit olabilirsiniz dikkat edin
inismona Ben emZirirken diğerinden akan sütün nedenini oksitosin hormonundan kaynaklı olduğunu duymuştum bir ebeden 🤔
pasaninannesi Anneyim07 o zaman şimdilik bi manuel sağma Makinesi al canım buzluğa atarsın saklama poşediyle. Benim vardı çok dolunca sağıyordum acımıyor makineyle hissetmiyorsun bile
Zeynapasel Anneyim07 hele bi 3 ayı bil o sütleri ararsın benden tavsiye dolaba at benim de öyleydi o zamanlar hep akardı ama suan çok az bebek büyüdükçe sut az oluyor