-sevimlipolyanna- 10 dakikada doğmuş kızim😁
10 da ameliyathane girdim
10:10 da doktor geldi
10:20 de doğmuş
Evde sancı çekmedim öncesinde hastanede yattım 1 hafta nişanim falan gelmişti en son bebek ölü dediler başka hastaneye gittik orda sezaryen oldum. 6. Aydan beri 1 cm açıklık ve sancılarim vardı