Sabah 7-8 gibi hastanedeydik 14:50 gibi oğlum doğdu. Suni sancıyla normal doğum yaptım fakat 4 cm açıklıktan sonra Epudural takıldı prenses doğum oldu. Yani hızlı ilerledi süreç. Arkadaşım sabahın beşinden beri hastanede hala 3 cm açıklıkmış ona da suni sancı verdiler heyecanla bekliyoruz ne zaman doğucak yaa 🙈 o yüzden merak ettim kim kaç saate doğurdu 🤣