hveme bence duyusal etkinlikler yaptırın farkli seylere dokundurtmaya çalışın vesaire. Benim kızımın çok şükür bu durumu geçti ama doktorumuz eger duyusal hassasiyeti varsa ve asamazsaniz sonrasında yemeklerde falan da cok seçici davranabilir demişti. Çok şükür süreç bu anlamda kotu ilerlemedi..yani evet seçici kızım ama bence hassasiyetinden degil tammen karakterinden 😀basma konusunda ben cok baski hissediyordum herkes soruyor . Annem falan da resmen ben ilgilenmiyorum da o yuzden basmiyormus gibi hissettiriyordu ama dediğim gibi insanlari duymayın. Her çocuk ayni olmuyor o zaman bassın diye 40 takla atiyorduk. Simdi de bacaklarımdan tutup yürümek istiyor otursun diye uğraşıyoruz 😀