Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim Ahhh evet ya Allah hasta olan bebişlere şifa versin ,Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🌼
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom amin canımm 🙏🏻 Gokturkmom ay kıyamam sizin daha zor olmuş üst üste sürekli kan tahlili. İnşallah yükselmiştir şimdi 🥹🤍
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim 9.ayda bizden de kan aldılar demirinde düşüklük çıktı 2haftaya yine kan aldılar bu sefer şurup başladılar şimdi cuma günü yine gideceğiz.Olsun canım üzülme kan vermekle iyi yapmışsın
KendiEvimdeDeplasmandayim hasanoglu evet zorunlu olmuş sanırım kızamık aşısı ama imza atıp 12.ayda yaptıranlar da var. Aşı yumurta beyazı içerdiği için alerjik olabilirmiş doktor kontrolünde olması daha uygun olur diye okumuştum burada 🌸