uhnnkapici merhaba benzer sorunlardan geçtim. Defalarca süt incisi, tıkanıklık, ateşli mastit yaşadım. Bebeğim çok zor emiyordu meme reddi de yaşadım ama düzenli sağım yapmadım daha çok artacaktı. Bebeğim üçüncü ayını doldurunca emzirmek daha kolay olmaya başladı şuan 4.5 aylık en son iki hafta önce süt incisi oldu hemen açıldı geçti yani şunu dmeek istiyorum bebek büyüdükçe düzeliyor. Eğer aşırı tazyik varsa önce elinizle biraz sağıp bebeği öyle emzirebilirsiniz elinizle memeyi kistirirsaniz da akış az olur. Yok ben illa memeyi keseceğim diyorsanız koltuk altı ve sırt bölgenize buz koyun ilk cocugumu sütten keserken böyle yapmıştım emzirmedigim halde bir sene süt cekilmemisti ara ara ağrı oluyor her seferinde soğuk uygularsanız daha çekilir olur.