Doğumdan sonra sütüm az geldigi ve bebegim küvözde oldugu için sağım yapıyordum yaptıkça cogaldı dediginiz gibi şişmeye basladı 3 hafta sonra bebegim gelince meme ucum olmadıgı için silikon ucla emzirmeye basladım aynı sekilde tazyikli geliyordu emerken zorlanıyordu am 2 ay sonunda tazuik olayı kendiliginden bitti normal emmeye basladı. Şimdi 4,5 aylık süt ile doymuyor mama takviyesi yapıyorum demem o ki sütü verebildiginiz kadar verin gerekirse sagım yapıp biberonla verirsiniz mamayla aynı olay sonuçta ısıtıyorsunuz onuda