prensesko Ayhly kusura bakmayın telefonum bozuldu giremedim uygulamaya. Benim babam epilepsi hastası o yüzden doktorumuz yaptırdı ama genetik değilmiş sonuç temizdi. Hic bi sebep yoktu bi anda gece uykusunda hıhh hıhh diye ses çıkardı kucağıma aldım yıkıldı bayıldı öldü sandık hemen acile gittik serum takılırken omzumda yine aynısı oldu. Sonra yatış verildi diğer gece yine aynı saatte bu kez gözlerini bir yere odakladi vücudu taş gibi oldu bu kez bu şekilde nöbet geçirdi doktora videosunu attığımızda direk epilepsi nöbeti dedi ama egg çekildi, sonra vücudunda hasar kaldı mı diye göz,kalp, kulak, gibi organları incelendi yanlış hatırlamıyorsam 13 14 tüp kan alındı araştırma yapıldı daha sonra 10 11 aylkti galiba emar çekildi sonucu temizdi. İlaç azaltmada örnek veriyorum sayıları
Sabah 4 akşam 4
Sabah 3 akşam 4
Sabah 3 akşam 3
1 er hafta bu şekilde azaltarak bıraktik.
Diğer hafta tekrar egg çekilecek doktorumuz 4 5 yasa kadar 6 ayda bir egg çekilmeye devam edelim dedi