meloni medipole götürüm özellikle bağcılar ya da yeditepe. Epilepsi de en azından yetişkin epilepsi de yüzlerce çeşit var ama herkes ezberlemiş kepra kepra. Kepra yüzünden süründüm yıllarca 1500 mg a cıkınca bayılmalarım başladı. Bayılmazdım gözüm 10 sny kararırdı sadece. En son medipole gitmiştik Ebru Erbayat psikayatri bölüm başkanı Lamictal (pinral) 200 mg yazdı keprayı 1 yılda bıraktırdı. Resmen 10 tane farklı hastane 3 tane farklı il gezdim bir tanede kepra vermeyelim demekki işe yaramıyor demediler. Hepsi sözde doktor🙄 Ebru hanım Amerikaya yerleşti ama ekibi hala medipol bağcılarda. Yani geleceğe yönelik bilmeyende varsa öğrensin istiyorum. Her şeyin çözümü kepra değil ya. Lamictal cocuk epilepsi ilacı🤦🏻♀️ en hafifi yetti bana