3 ay önce özelde sezeryan oldum, ameliyat sırasında hiç bir şey hissetmedim yazılanlara şokum yani, ne bebeğin çıktığını hissettim ne kesilmesini ne dikişmesini. karna bastırdıklarını şuan öğreniyorum.. tabi ameliyat sonrası 2 hafta ağrısını çektim ama bebeğin çıkması 3 dk dikim odaya çıkmam hepsi 20 dk falan sürmüştü. Hatta bebek benden sonra geldi o kadar hızlıydı odaya çıkışım.