aysegul466 ben özelde oldum hiçbir sey hissetmedim hem spiral hem epidural taktılar, doğumdan sonrada gece-gündüz farketmez sürekli ağrı kesici,serum, ve epidural yerinden ilaç verdiler hastaneden cıkana kadar cok rahattım devlette olan tanıdıgım var 3 ay ağrısı geçmedi
aysegul466