arven2024 ben direk trafiğe çıktım. Korkuyorsunuz evet ama çıkmadan olmaz. Yanlız başınıza çıkacaksınız hemde, yanınızda biri olunca ya daha çok telaş olursunuz ya da ondan destek beklersiniz.
Cesaret toplayın çıkın. Trafikte ilk zamanlarda ufak tefek sürtüşmeler, aynaya bakmayı anlayana kadar sağa sola minik vurmalar olacaktır bunlar gayet normal.
Zaten ilk zamanlar hız yapılan yollara çıkmayacaksınız, evinzin yakınlarında ya da çok güvendiğiniz rahat yollarda başlayabilirsiniz ilk seferlere. (Anadolu yakası sahil yoluyla başlamıştım ben mesela caddebostan- kartal)
Rahmetli babamın bir lafı vardı doğruluğunu yaşayarak gördüm; “yanlız başına toplam 2000 km yapmış olduğunda ne trafik korkusu kalır ne birşey. İşte o zaman tam öğrenmiş olursun.”
2000 km lik yolu yapın, sonra taksiciye bile bağlıyorsunuz merak etmeyin 😊