Otomatik araba ciddi anlamda büyük rahatlık. Eski arabamız manueldi ve insanı gerçekten yoruyor. Sonra otomatiğe geçtik kuş gibi rahat rahat sürümü, kafa meşgul değil, stres yok. Zaten bir kaç kere park yapınca özgüven geliyor kendine daha çok inanıyorsun. Yıllardır araba kullanırım şarkımı açar keyfime bakarım baktığında çok zevkli 😅 Bana eşim hep pratik yaptırmıştı, ondan öğrendim tamamen.