limoncum biz 6da başladık bunlara, çocuğun kilosu iyi gidiyorsa genelde de öyle yapılır. İlk 6 ay sadece anne sütü lafını hiç mi duymadınız. Ama evet her doktor her çocuğa göre farklı şeyler söyler, 4.ayda ek gıdaya geçen bile var. Hanımefendi bana cevap olarak söyledi zaten biz bunlara erken başladık diye, oldu bitti.