Bütün damlaları denemiştim ilk oğlumda hepsi daha kötü yaptı yani belki linç yerim ama beni şerbet kurtarmıştı çok gazı olduğunda bir çay kaşığı iki çay kaşığı veriyordum vallahi rahatlıyordu okadar gaz damlası denedim hiç biri işe yaramadı ki şerbet en azından gazını alıyordu yani uyku sorununa hiç bi fayda bulamamıştım ama gaz için şerbet elim ayağım olmuştu