Hanımlar öncelikle hepinize merhaba 5 aylık kızım çok fazla ıkınıyor gaz sancısı çekiyor geceleri ağlayarak uyanıyor sadece formül mama alıyor sma comfort kullanıyorum mama içerken gaz çıkarmaya çalışıyor bütün gaz damlalarını denedim ama sabki daha çok karın ağrısı yapıyor sanki internette çok fazla önerdiler bigaia damlayı şans vermeli miyim sizce ?