doublemamaa çok gittim antibiyotik kullanıyorum ama ateş ve oksururken balgam kusmayla alakalı gitmedim bizim biraz ishal de var iştahsız da dün pek birşey yemedi bugün tost sever tost yapmıştım sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum azda olsa yesin diye bir saat sonra balgamla karışık kustu yine öksürüyor birde afedersiniz balgamlı şuanda da . Aklım gidip gidip geliyor son çare kresten alicam . El ayak ağız hastalığı da olmuştu bizim tatildeyken iki tane tırnağı çıkıyor hastalıktan kaynakli ,bronşiolit öksürük hep hasta geniz akıntısı iştahsızlık herşey var yani