doublemamaa Herkese hayırlı sabahlar hanımlar. Oğlum 5 yaşında kreşe başladığından beri sürekli hasta tam iyileşiyor gibi tekrardan tekrarlıyor ve ara ara kusması oluyor 1 aydır bu böyle kreş zamanları hep böyle mi geçecek ne yapmalıyım?😔
sevgii_123 doublemamaa benimkide kreşe başlamıştı 4 yaş aynı durumdayiz bir aydır hasta şimdi ateşte başladı 2 gün iyiyse diğer günler kötü maalesef 😔
Nil_defne doublemamaa Aynı şeyleri yaşıyoruz 4,5 yaşında kızım. O kadar yoruldum ki 1,5 ay da on yıl yaşlandım ne yapacağımı şaşırdım 😔
doublemamaa simseklivekalpli ay hadi ya bugünkü kusması köpük gibi sadece korkuttu beni kusması sürekli normal mi
doublemamaa SooMin ah çok zor ya normalde hastalandı mı ömrümden ömür gidiyordu inşallah kolay atlatırlar 🤲
zeynep91 sevgii_123 benm kızmda anaokuluna basladı 4 yasında aynı durumdayız bide 6 aylık kardesi var onada bulasıyor hep böyle hastamı olucaklr ya asırı yoruldum
sevgii_123 zeynep91 senin işin daha zor canım bide küçük bı bebek var. Takviye falan veriyorlarmış hasta olmasın diye c vitamini vs ben bide onlara bakicam .
Nil_defne zeynep91 bizde aynı durumdayız. 4,5 yaşında kızım hasta olmadığı bir gün olmadı . Okula başlayalı 1.5 ay oldu sanki 10 yıl geçti ömrümden
zeynep91 sevgii_123 çok zor hemde kızım büyük bi şekilde atlatıyor artk ama kucugu zorluyor kızıma d vitamini umca damla ravla mor meyve kullanıyorm valla ne kullanırsan kullan boş bagısklık böyle alısıyorms zamanla ne yazkki
doublemamaa sevgii_123 teşekkür ederim çocuklar hiç hasta olmasalar keşke 🙏geniz akıntısı var baya burnu da akıyor sprey le şurup verdi bugün doktorumuz
sevgii_123 doublemamaa bizimde aynı ya öksürük akıntı hiçbir şey iyi gelmiyor tam gecicek gibi oluyor kaldığı yerden devam cuma günü de ateşle balgam kusma vardı