Busrabsr bizde öyleydik anne diye bagırarak uyanırdı . Dr. Gittik artık rüya kavramı başladı dedi yüzüne bagırarak konuşmayın o anda zaten rüya da o kısık sesle konuşun uyur vaziyette ise uyandırmak için sarsmayın zorlamayın bu onu korkutuyor bu onda etki yapıyor dedi . Uyumadan önce tv , televizyon izlemesin dedi . 15 gün süren bi kavram mış darlamayın en sabırlı olacağımız dönem dedi.kulak ağrısı olabilir ona da bakın bizde kulak ağrısı da oldu 👍 ya henüz ifade edemiyorlar kendilerini ya bu çok kötü . Bana önerisi tene temas sarılma 🫂 bildiği bir ninni şarkı varsa söylemek ışık varlıgını hissetmek bazende vitamin eksikliginden kaynaklı olabilir dedi uyku terörü için henüz erken ama böyle bi durumda nöroloji doktoruna danışmanı gerek ateşine bakın ondan da ola bilir, stres , yorgunluk, bazen bazı ilaçların yan etkileri olabilir . 2 ila 4 haftadan fazla ise doktora danışın