annemiyimneyim benim bebeğim 3.ayından beri atopik dermatitti, çoklu besin alerjisi vardı muza kadar, 6.aydan önce testler çok güvenilir olmuyor ama bizim yumurta beyazı ve süt ürünlerine max alerjisi vardı. dusta cok uzun tutmuyordum cıkar cıkmaz kurulayıp oyalanmadan nemlendiriyordum(bioderma atoderm)bu çok önemli aklınıza geldiği her an nemlendirin bebeğin vücudunu, malasef kortizon problemi bulmazsanız geçici bir çözüm, bizde kortizonla hepsini silmiştik ve resmen sadece patates ve sebzeyle besleniyordum ama tabii ki ben asıl alerjenleri biliyordum kafanıza göre diyet yapmayın sütünüzde azalmasın. doktorla mı yürütüyorsunuz süreci? o dönem dinlediğim doktor tavsiyeleri hep kakada kan olmadığı ve vücudundaki egzamalar döküntü şeklindeyse ileri derece kaşıntılı kırmızılıklar değilse bırakın vücudu alışsın sütünüzü azaltmayın yönündeydi