Merhaba, bebeğim şu an 4 aylık. Başında beri anne sütü ve mama birlikte tüketiyor. 2 aydır vücudunun çeşitli bölgelerinde dökümtüler çıkıyor. Normal nemlendiricilerle geçmedi kortizonlu krem başladık ama sürekli yenileri çıkıyor.
Alerji testi yaptırdık hiçbir şeye alerjisi çıkmadı. Kendim bir şeyler deniyorum. yumurta, domates, kuruyemişleri neredeyse tüketmiyorum ama yine de var olanlar geçmiyor ve yenileri çıkıyor.
Atopik dermatit yaşayan anneler sizler çözüm bulabildiniz mi? Önerebileceğiniz şeyler var mı?
İki ay aşısından sonra olduğu için acaba aşı kaynaklı mı diye de düşünüyorum. Benzer durumda olan var mı?