Edis53dm belki gebelik oluşacak kadar bir kayma yoktur çünkü kayma varsa gebelik olma ihtimali de var ama yumurtlama günü diye de illa gebelik olmak zorunda da değil yani çok karışık ben olsaydık yeniden taktırmaz bir regl dönemi kadar beklerdim . Regl oluyorsam Bi sorun yoktur yine de şüphem varsa test VS yapardım ona göre yeniden spiral taktirirdim