Edis53dm 6 ay önce spiral takılmışdım kontollere gidiyordum düzenli herşey normaldı bugünde kontrollum vardı terkar gittigimde spiral kaymış dedi doktor 2 gün öncede yumurtlama gününe denk gelmişdi ve ilişki oldu şimdi doktor spiralı cıkardı tekrar yeni spiral takdı sizce gebelık oluşurmu ben çok tedirginim doktorun eşide doktor kendisi dedi olmaz eşi dedi olabilir bilemem ama şimdi tekrar spiralde takdık çok tedirgin oldum böyle bişey yaşayan oldumu.
Feyzosumunannesi Edis53dm Spiral kaymış ise hamilelik tabi ki olabilir. Ama kesin hamile kalırsınız diyemem doktorunuz daha iyi biliyordur. Anlamadığım sey madem eşi hamile kalabilirsiniz dedi neden spiral taktılar? Keşke bekleseydiniz 1 ay sonra taktirsaydiniz. Ben 2 yıldır spiral ile korunuyorum cok sukur kayma vs olmadı.
hellomom Edis53dm benim doktorum sipiralle hamile kalan kadınlar olduğunu, içeriye kaçan spirali de doğumda çıkardıklarını fln anlatıyordu intagram hesabında. Yani olabiliyor. Ama şöyle de bişey var, her denemede de hemen hamile kalınması da düşük bir oran.
Edis53dm Feyzosumunannesi Feyzosumunannesi orayı bende anlamadım Doktor dedi gebelik oluşmaz 100% dedi ama eger kaymışsa ve iki gün öncede ilişki oldu yani hamile kalma ihtimalimde var şaun zaten belli olmaz asla anca adetime yakın belli olur
namkoll bende bu yorumu yazacaktım kaymayan yerinde duran spiralle bile hamile kalanlar var. Bir ihtimal söz konusu
defneduruu Edis53dm hiç duymadm ama hissetmedn mi canım kaydığını batma ve kanama oluyor deniliyor kayma yaptığında
Edis53dm defneduruu hic bişey hisettmedim vallahi doktorda şaşırdı dün sadece kasıklarımda agrı vardı bide iki gündür akıntım var başka hic bişey yokdu allahdan bugün randevüm vardı kontroll icin gittim başıam gelmeyen kalmadı ipi bile iceri kacmışdı
birbebis_ Edis53dm sprial kaymis yumurtlama doneminde iliski olmus oran bana %70 hamilelik olabilir bence tekrar spiral takılmamaliydın ya hamileysen keske 10 gun sonra test yapip duruma gore taktirsaydin 10gun kocan bi zahmet uzak dursun
melikejdkdkd Edis53dm genelde ilişki sırasındaki kazalardan hemen sonra ertesi gün alamıyosanuz spiral taktırın derler ya o yüzden doktor kalmazsın demiş olabilir
melikejdkdkd Edis53dm aa hayırr malasef canım yani bildiğim kadarıyla hayır. 72 saat içinde işe yarıyor