3,5 aylıkken doktorumuz masada kucağınıza alın hep sizi izlesin demişti. 4. Ayılkken yavaş yavaş yoğurda başladık. Meyve püresi .Sonra minik ekmek içi verdik ağzında ıslatmayı öğrensin diye. Yumurta sarısı ve beyaz peynirle devam ettik ama hep aşama aşama oldu bunlar . Doktorun yönlendirmesiyle. Fıtratı mı yoksa erken başladığımız için mi bilmiyorum. Yemek yedirmek konusunda sıkıntı yaşamadım. 1 yaşında şu an çatal tutup yemeye çalışıyor. El ağız koordinasyonu çok güzel oturdu .