Sütüm azalır gibi oldu mama da veriyorum ama o da sofra da herşeye atılır oldu işin açıkçası tadım testi yaptım sonra da bağırsaklarına yarayıp yaramadığına baktım sıkıntı görmeyince değişik ev maması yapıp vermeye başladım ,zaten ne verirsen neye alışırsa onu yiyor çocuklar benim bu 3. Bebeğim tecrübe sabittir yani ,birşey olmaz Allahın izniyle eğer alerjik değilse bünyesi alışsınlar