Nazliezgi evet güzelde ortanlı olunca güzel boy var kilo yok yürüyen iskeletten farkım yok çocuk reyonunda giyinicem bedenim yok çünkü bulamıyorum ama boyum var boydan kaybediyorum o bölümü 😅 pantolon bakıyorum g.t yok göbek yok boy olunca kendi bedenim kısa geliyor elbise bakıyorum asla bulamıyorum bedenimi akşama kadar 40 mağaza geziyorum üstümde aynı şekilde boyum olmasa iyi de normal bir insan gibi istediğimi giyebilmem için 15 kilo almam lazım neleri denedim yinede tık millet su içse kilo alıyor imreniyorum hep öyle insanlara 😄