28 aydan bildiriyorum konuşmamız çok güzel yetişkin insanla sohbet eder gibi herşeyini konuşarak anlatıp çözebiliyoruz resim boya yapma işine bu aralar çok sardık özellikle sulu boya istediğini yapmadığı zaman ağlama krizleri ve inadı tabi ki şu bir haftadır anladığı halde hı hı hı hı diyor sürekli ben bişeyi söylerken uyumak istemiyor hiç bi şekilde gözler kapanır ama direniyor sonradan bizim oturdugumuzu bildiği için 😂😂😂😂