pozitifzey biz 2 yasina kadar cok kaliteli zamanlar gecirdik.kitap, etkinlikler,oyunlar..bazı seylere ayindan önce başladık belki buyuzden aliskanlik kazandı.legolari sewdi oncelikle puzzle hic sewmiyordu.puzzleda biraz anlata anlata legoya benzettk aklında…biraz oyle yoneldi ve sewdi..ahsap puzzle almistim ilk 15 aylik gibiydi.ozamandir işte.2 yaşından sonra cok hareketlendi halen guzel zamanlar geciririz ama süre olarak düştü bu şuan.