hayatagulum Oraya geçen hafta gittim ve direkt çıkmadan 4lü paket aldım. Ben çok memnun kaldım. İşleyiş olması gerektiği gibiydi. 🥹
Diğer oyun grubunda iç dizayn kötüydü. Kızım düştü kafasını yere tam duvar köşesine vurdu. İçine doğru biraz çukur oldu anlıktı tabi hemen düzeldi. Çok ağlamadı ama sonuç olarak oyun atölye içi yeterince güvenli değildi. Artı olarak oyuncaklar etkinlik alanında hep. Tüm duvarlar yerler oyuncak kaplı. Çocuklar o kadar rengarenk oyuncak varken masada oturmuyor ki 🤧
Bu gittiğim yerde küçük bir odada oyuncaklar vardı. İlk 15dk serbest oyun oynuyorlar. Sonra öğretmen gelip oyuncakları toplayıp kapıyı kapatıyor. Etkinlik neyse çocuk ona yöneliyor. Tabi ki şuan etkinlik çağında değil kızım daha 16 aylık bile değil ama en azından dikkati dağılmıyor. Ya öğretmeni ya da çocukları izliyor bir şekilde sosyalleşiyor. Önemli olanda bu zaten 🙏🏻