adenalya Kızlar ministars oyun grubuna giden var mı? 13 aylık kızım. memnun musunuz? Tavsiye eder misiniz.?
adenalya rabis2024 ayyy bizde Ataparktayız 14 aylık 🥹 Eğer götürmeyi düşünürseniz iletişimde olalım aynı gün götürelim 🥹 Korkuyorum bu yaş grubu çok olmaz diye. 1-2 yaş ortak grupmuş çünkü hepsi 2 yaşında olursa bizimkiler adapte olamaz korkusu var bende 🥲
rabis2024 adenalya il dışına gidip geleceğim sonrasında götüreceğim düzenli kış geliyor malum evde sıkılmasın diye
tugcedby adenalya ben de ufuktepedeyim kizim 15 aylik 2 ay once gitmistik 1bucuk saat suruyor oyunlar ve etkinlikler yaptirdilar biraz cabuk bitiyor onun disinda guzeldi
hayatagulum adenalya bende ataparkta oturuyorum kızımda 15 olucak bende araştırıyordum ama küçük diye emın olamıyorum bi türlü götürdünüz mü acaba ? 🌸
adenalya rabis2024 evet bende öyle düşünüyorum 🥹 Haftaya başlamayı düşünüyorum bende umarım verimli geçer 🌸
adenalya hayatagulum ay götüremedim maalesef. Su yoktu tam o zamanlarda temizlik yapıyordum vs bir ton iş birikti 🥲 Bu hafta götürecektim kontenjan kalmamış. Haftaya götüreceğim ❤️
adenalya hayatagulum merhaba, gittim fakat ben memnun kalmadım 🥲 Sanatoryum caddesi tarafında başka bir oyun evine kayıt yaptırdım. Cuma günü ikinci kez gideceğiz. Bakalımmm