busraufukilbilge meloni dogdugu gunden beri kullanmiyorum . 3,5 aylik . Memnunum severek iciyor gaz yapmadi kilo alkimi iyi hergun kakasini yapar. Aptamil denedim cok civik ve sumuklu kaka yapti hipp devam o yuzden
kpd gizematadeniz tek öğünde 120 ile doyuyor mu? 150-160 veriyorum tek öğünde 2.5 aylık bebeğimr anca doyuyor çünkü