Ayın 12sinde 7. ayı bitecek yani 7 aylık olacak ve 120 ml anca içiyor mamasına pirinç unu İrmik falan ekledim öyle verdim sabah ama yine çok yemedi Sma optipro kullanıyorum normalde hipp nasıl kullanan var mı ona geçme düşüncem var belki mamadan sıkılmıştır diye düşündüm denemek istiyorum