piyanistbanabirak SuMisalii inşallah bide biliyor musunuz bilmiyorum ama karnım dehşet ağrıyor ilacı almaya başladığımdan beridir ağrı yapar mı ki
SuMisalii piyanistbanabirak onu bilmiyorum ben yaşamadım farklı bir karın ağrısı ama sık sık kanama yaptığı için onun ağrısı vardı bende.
bozaleblebi piyanistbanabirak 5gun oldu kullanmaya baslayali sanki hamileyim oyle bir bulanti var anlamadim gitti😢
piyanistbanabirak bozaleblebi adetin 2 veya 3 .günü kullanmaya başlamak gerek diye biliyorum korunma sağlaması için
bozaleblebi piyanistbanabirak regl harici kullanmaya baslayinca 7gun sonra koruma sagliyomus oyuzden 7gun boyunca hap+ek koruma lazimmis 🫠
rana0234 piyanistbanabirak evet bende kullanıyorum, arama kanamam, lekelenme vs yapıyor, bakalım düzene girecek mi? 🙏