etkafa merhaba benim oğlumda 26 aylık 5 gün oldu eğitime başladık çişi söylüyor gün içinde kaçırırsa 1 kere anca kaçırıyor fakat kakasını yapmıyor korkuyor bir kere tuvalete yaptı onun dışında hep iç çamaşırına yaptı. Kaka evine gitsin ailesine gidecek gönderelim falan dedim ama yok yine de yapmıyor. Nasıl yapabilirim acaba?