Duyulurum 4. gün çişi söylemeye başladı anne çiş geldi diye ama onun öncesinde cişin pipiden geldiğini kakanın totişden geldiğini milyonkez söyledim . bir kere kakayı üstüne yaptı oda ilk gün . şimdi kaka geldi diyor poposunu tutuyor koş diyorum koşuyor 😂😂😂cişi çabuk kavradı ama . lazımlık aldım hiç oturmadı. ilk iki gün klozete de hiç oturmadı ben normal tuvalette ögrettim önce ayakta çiş yaptı onu öyle öğrendi kakayı da ben tuttum. iki gündür klozete gidiyor buraya oturup kaka yaparsan banyoda kovana su doldurup seninle oynarız dedim tamam dedi şimdi sırf suyla oynamak için klozete koşuyor 🤣🤣🤣