Oglum 3 yaşında park beşikte yanımda yatıyor bana kalsa o nezaman isterse odasına gitsin hiç sıkıntı degil ama 2. Ye hamileyim o yüzden bu aydan itibaren onunla onun odasında uyumayı planlıyorum oda kabul ediyor yanında ben varsam. Ama yatagına sıgmıyoruz yatagı montesori yatak
Bende yatagın yanına yer yatagı atıp yatcam bi müddet o sekil alıştırcam yapcak bişey yok😬ama bana kalsa hem benimle park besikte yatabilirdi yani sorun yok
Neden 5-6 aylıkken filan ayrı odada yatırırlar anlamam bana mantıksız geliyor
Zaten büyünce odasına gidip yatıcak yani bukadar erken alıştırmak neden yani de
herkesin kendi tercihi tabi😁