butterflyy_ ben 90 190 büyüklükte kenar korumalı mobilya yatak aldım ileride kenar korumaları çıkartıp normal yatak gibi de kullanılabilir, bence çocuklar için en kullanışlı o tarz oluyor, 3,5 yaşında ve 27 aylık iki çocuğum var tek başlarına uyuyorlar, bence bi bakmalısın.