Öncelikle geçmiş olsun benim kızımda uyurken yataktan düşmüştü çok şükür herhangi bisey olmadı ama kusma gözlerde kayma vs durumlarda mutlaka doktora gidilmeli diye biliyorum en azından uyandığında mutlaka götürün rabbim hepimizin evlatlarını korusun