masall00_ Kızlar 2 yaşındaki kızım yataktan düştü nasıl düştü görmedim ama kafa üstü düştü sonra kustu bir kere bu koydum şuan ama iyi duruyor gülüyor falan kanama olmadı sizce hastaneye götürmeli miyim ne yapmalıyım
Srgl1425 masall00_ kusma gözde kayma olursa götürün diyolar ama doktor bize demişti kusma dediğimiz fışkırır tarzda olacak ama düştüğü yer boyundan yüksekse götürmeniz iyi olur
Fndkurdu masall00_ ben oğlumda düştü kafa üstü kusma olmadı ama bayıldı bilinç kaybı gibi bişey oldu. Direkt götürdük. Doktor’un ilk sorduğu kusma oldu mu? O yüzden hiç düşünmeden acile gidin tomografi çektirin canım
ebruli17_ Benim kızımda bi kaç kere düştü hemen sağlık ocağındaki hemşiremizi aradım sordum kusma hareketlerinde bi farklılık oldu mu diye sordu olmamıştı çok şükür o zaman 2 saat uyutma bişey de yedirme takip et aksi bişey olursa götür demişti
masall00_ Ya iki saat oldu ben hareketlerini dikkat ettim gözünde kayma falan görünmüyor gülüyor falan uykusu çok vardı uyuttum bir kaç saat daha kontrol edeceğim ona göre götürürm
masall00_ annevebebegiii__ vala eşim eve geldi onun kucağında direk yatınca eşimde sürekli kontrol ederiz ona göre götürürüz dedi
SheDoesntCare masall00_ uyutmayın özellikle kafasına darbe alan çocukların veya bebeklerin uyutulması iyi değil gecmis olsun
cilekpretty masall00_ 2yildir yerde yatakta yatıyorum ben bel fıtığı oldum nerdeyse . Düşmesin yataktan diye … Ne olur olmaz .
masall00_ cilekpretty ya benim yatak odamda sürekli sürekli sehpanın üstüne çıkıp iniyor zıplıyor çok dikkatte ediyorum zaten yanımdaydı hep sehpaya çıkış yatakta uzanırdı bu sefer anlamadım çorap var diye ayağı kaydı
ozdenizzz masall00_ ya lütfen bunu buraya yazarak bile zaman kaybediyor olmamalısınız hiç bir şeyi olmasa bile ne olcak içiniz nasıl rahat edicek kustu da diyorsunuz belki doktorlar uyutmamanız gerektiğini söyleyecek ben çok şaşkınım şuan size.
Esra1202 masall00_ kusma fışkırır tarzda mıydı. En az 4 saat uyutmamalisiniz bebeğinizi. İhmal etmeyin lütfen. Geçmiş olsun.
masall00_ Esra1202 gerçekten o korku haliyle hatırlamıyorum ya şuan kontrol ediyorum ona göre götüreceğim