defnesmam42 ya ben activia kullanırken sündü hep. Sonra çiğ sütü aldığım yerden maya verdiklerinde onu kullandım. 45 derecede mayalıyorum üstüne kevgir kapatıp 4 saat mayalanmaya bırakıyorum iki tane sofra beziyle sarıyorum iyice malum kış. Sıcak tutmak gerek. 4 saat sonra taş gibi oluyor arkadaşım. Sonra ağzı açık buzdolabına kaldırıyorum bir gün ağzı açık şekilde dinlendiriyorum. Sonra da afiyet şifa olsun inşallah